9 Ocak 2012 Pazartesi

ACIKA / ACUKA



Malzemeler
  • 3 yemek kasigi domates salcasi
  • 3 yemek kasigi biber salcasi
  • 5 dis dovulmus sarimsak
  • 1 su bardagi dovulmus ceviz
  • 1 yemek kasigi kimyon
  • 1 yemek kasigi nane
  • yarim yemek kasigi karabiber
  • yarim su bardagi zeytinyag
Yapilisi
  • Tum malzemeleri bir kabin icerisinde birlestirin ve karistirin.
  • Ben sarimsagi doverken tuz ilave etmistim, o yuzden tuzu tekrardan eklemedim.
  • Acikaniz servise hazir...
NOT: Aci sevenler biber salcasini aci kullanabilir veya biberini fazladan koyabilir. Ben aci sevmedigim icin tatli biber salcasindan yaptim ve karabiberini de yarim yemek kasigindan az kullandim... Bu tarifle fazlaca acika oluyor. Kalani kavanoza koyarak buzdolabinda muhafaza edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)