30 Haziran 2014 Pazartesi

PAZILI COREK OTLU CACIK


Malzemeler
  • 1 demet pazi
  • 300 gr yogurt
  • 3 dis sarimsak
  • Corekotu
  • Mavi hashas
Yapilisi
  • Pazilari iyice yikayin ve saplarini ayirin. Yapraklarin orta sert kismini bicakla alin.
  • Kaynamis suda once kalin olan saplari 10 dakika, yapraklari ise 3 dakika pisirin ve suzun.
  • Daha sonra incecik dograyin.
  • Yogurdu derin bir kaseye alin ve cirpin. Sarimsaklari rendeleyip, yogurda ekleyin. Tuzunu ve en son da dogranmis pazi yapraklarini ve saplarini ilave edip karistirin.
  • Hashas, corekotu ve zeytinyag ile susleyerek servis edebilirsiniz.

AFIYET OLSUN...

6 yorum:

  1. Pazıyı çok severim tam yaz için ferah ve sağlıklı bir lezzet olmuş

    YanıtlaSil
  2. Belki sende yaparsin pembis :)

    YanıtlaSil
  3. Oo pazılısına hiç denk gelmedim,çok merak ettim.Çok severim pazılı börek vs bunuda severim.
    (beni okuyanlar varsa oburun teki sanıyorlardır:)
    Eline fikrine sağlık hayatım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogundaki fotografini gorenler varsa guzel fiziginden hic de obur olmadigin anlasilir canim benim :)
      Fikir benim degil Denizcim, bir tv programinda izlemistim :) durust olmak da fayda var :) yine de tesekkur ederim canim :)

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)