29 Temmuz 2014 Salı

KARABUGDAY SALATASI


Malzemeler
  • 1 su bardagi karabugday
  • 500 ml su
  • 1 adet eksi elma ( rendelenmis )
  • 1 adet kozlenmis kirmizi biber ( ince dogranmis )
  • 1 adet havuc ( rendelenmis )
  • Yarim demet maydanoz ( ince dogranmis )
  • 15 adet Ceviz 
  • Zeytinyag
  • Nar eksisi
  • Limon suyu
  • Tuz
Yapilisi
  • Karabugdayi suda haslayin ve suzun. 
  • Icerisine rendelenmis ve dogranmis butun malzemeleri ekleyin.
  • Cevizleri bicak yardimi ile kucuk parcalara bolun ve salataya ilave edin.
  • Sos malzemelerinin hepsini damak tadiniza gore bir kavanozun icine koyun ve iyice karistirin.
  • Salatanin sosunu da ekledikten sonra servis edebilirsiniz.

AFIYET OLSUN...



7 yorum:

  1. Tam bana göre :)
    eline saglik Sinemcigim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu tarifim ozellikle senin icin Sule ablacim :)
      Afiyetler olsun :)

      Sil
  2. Karabuğday alamadım bir türlü.Açıkcası alışkın olmadığım için aklıma hiç gelmiyor ama bir o kadar da merak ediyorum lezzetini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin surekli kullanilan bir malzeme olmayinca akla da gelmiyor. Besin degerleri cok yuksek olan bir besin ama lezzeti konusunda ben cok cok sevemedim. Tadi rahatsiz etmedi sadece farkli bir kokusu var :) Tabi herkesin damak tadi farkli begenenler vardir. Ama yine de yemedim dersem yalan olur :)

      Sil
  3. amaaa bu da çok güzelmiş. vejateryen salatası gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok saglikli ve cok hafif :)
      Guzel yorumlarin icin tesekkur ederim :)

      Sil
  4. Merhaba :))
    Ellerine sağlık hafif tarifler her zaman daha iyidir :)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)