2 Şubat 2012 Perşembe

SEBZE SIS



Malzemeler
  • 2 adet kabak
  • 2 adet patlıcan
  • 1 adet taze kırmızı biber
  • 1 adet sarı dolmalık biber
  • 2 çorba kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
  • 5-6 çorba kaşığı zeytin yağ
  • dereotu
  • tuz, karabiber
Yapilisi
  • Kabak ve patlıcanları temizleyip uzun ve ince dilimler halinde kesin. Üzerine tuz serpip 5 dakika dinlendirin. Kurulayıp ızgarada veya yapsız teflon tavada hafifçe közleyin.
  • Kırmızı ve sarı biberleri temizleyip ince şeritler halinde doğrayın. Teflon tavada çok az kavurun.
  • kaşar peynirini tuz ve karabiber ile tatlandırın.
  • Kabak ve patlıcanları düz bir zemine alıp her birinin bir ucuna bir çorba kaşıği kadar biberli karisimdan ve kasar peynirinden koyarak, rulo seklinde sarin.
  • Ruloları değiştirerek  şişlere geçirin. Izgarada yada fırında 10 dakika çevirerek pişirin.
  • Servis tabağına dereotu koyun ve şişleri üzerine alın..
  • Sıcak veya soğuk servis yapabilirsiniz...
AFIYET OLSUN...

Tarif: Gulaymutfakta

NOT: Tarifin aslinda biberli harcin icine kup kup dogranmis kepekli ekmek ici ve dilimlenmis yesil zeytin kullaniliyor ama ben kullanmadim. Isteginize gore o sekilde de yapabilirsiniz. Ayrica ben sarimsakli yogurt ile servis yaptim. Ne kadar lezzetli oldugunu anlatamam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)