10 Mayıs 2014 Cumartesi

TAG'LANDIM! BENDE VARIM :) YA SIZ?

                                 Bloglar arasi iletisimi arttiran bu guzel tag bana da
( http://sulemcafe.blogspot.fr/2014/05/taglandim-tagladim-taglar-misiniz ) den geldi. Ilk aycn_hayata dair tag yapmis. Simdi bende tag'liyorum :) ve sevgili blog arkadaslarimi da davet ediyorum...



                                                            
                                                                        1) Telefonun nerede?
Ayakkabiligin uzerinde

2) Partnerin?
Esim

3) Saclarin?
Cok gur ve cok seviyorum

4) Annen?
Istanbul'da

5) Baban?
Istanbul'da

6) En sevdigin esya?
Mutfak robotum :)

7) En son gördügün rüya?
Hatirlamiyorum

8) Hayalindeki araba?
Audi A1

9) Icinde bulundugun oda?
Oturma odasi

10) Korkun?
Sevdiklerimi kaybetmek

11) On sene icinde ne olmak istiyorsun?
Saglikli ve sevdiklerimle yanyana

12) Sen ne degilsin?
Dusuncesiz

13) En son yaptigin sey?
Tag'lemek

14) Uzerinde ne var?
Esortman ve tisort

15) Senin hayatin?
Saglikli ve cok mutlu

16)Moralin?
super 

17) Su an ne dusunuyorsun?
Sorulari cevaplamayi

18) Senin bilgisayarin?
Acer

19) Bira?
Cok sevmesem de, Dostlarla beraber keyifli bir ortamda gider 

20) Ask?
 Fedakarlik

Blogger arkadaslarim sizlerde katilirmisiniz!!!

Mutfakta1inci_Ozgen
Bahar'incicekleri_Bahar
PembeTatlar_Aslisko
Esradan_Esra
Scldrn_Pembe Kreasyon

Sizlerde katilirsaniz daha da mutlu olurum :) 

Tesekkurler ve Kucak dolusu Sevgiler...
      

1 yorum:

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)