15 Aralık 2014 Pazartesi

SUTLU BIBER





                        Yesil biber ve besamel sos... Ikisi bir arada degisik bir tat olusturuyor. Kahvalti sofralarinizda farkli lezzetler de sunmak isterseniz tam size gore...


Malzemeler

  • 10 adet sivri biber
  • 2 su bardagi sut
  • 3 yemek kasigi zeytinyag
  • 2 yemek kasigi un
  • 1 tatli kasigi tuz
      Uzeri icin, 
  • 1 yemek kasigi zeytinyag
  • 1 cay kasigi kirmizi toz biber
Yapilisi
  • Sivri biberlerin cekirdeklerini cikarip iri parcalar seklinde dograyin. Zeytinyagini tavada isitin ve biberleri ekleyerek birkac dakika kavurun. 
  • Unu ilave ederek kavurmaya devam edin. Soguk sutu yavas yavas karistirarak ekleyin ve koyulasincaya kadar pisirin. Tuzunu da ekleyin.
  • Sos tavasinda zeytinyagini isitin ve toz biberi ekleyip karistirin. Bu karisimi biberlerin uzerine gezdirip sicak servis edin.
AFIYET OLSUN...


14 yorum:

  1. Merhaba bloğunu severek takibe alıyorum.Blog keşif etkinliğini sende duyurursan daha çok kişiye ulaşabiliriz.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ve de Hosgeldin :)
      Etkinlik duyurusunu blogumda ve google + da yaptim hic kacirirmiyim :)

      Sil
  2. Müthiş görünüyor ellerinize sağlık :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) Cok tesekkurler...
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  3. severek yediğim bir tarif ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar...
    Sizi blog tanıtım etkinliğinden takibe aldım
    Bende sizi sayfama beklerim :)
    Hoşkalın...

    YanıtlaSil
  5. Hiç bir tat canlandıramadım niyeyse biber ve beşamel sosun aşkına dair. Aslında şahsen beşamel sosu ota çimene döksen, adam eder diye düşünenlerdenim bi de. İyi diyosan iyidir. Hem sen diyosun, hem beşamelin sonsuz kredisini eklersek, denemeye değerdir deyi düşünmekteyim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda besamel sos bibere cok tat vermiyor, sanki biberi sosa batirip yiyomussun gibi oluyor daha dogrusu ben oyle dusunuyorum :) Cok super lezzetinden yenmiyor gibi bisey de soylemem, gerci herkese gore degisir de ben sadece degisik tatlari denemeyi seven biriyim :)
      Onerimi dikkate deger buldugun icin ayrica tesekkur ederim :)
      Sevgiler

      Sil
  6. Değişik güzel bir tarif denemek isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ,sevdicann blog keşif etkinliğinden blogunuzu takibe aldım.
    Benim blogumda da daha önce başlatmış olduğum blog takip etkinliğim var herkesi beklerim.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    Etkinliğimi blogunuzda yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmamıza destek verirseniz sevinirim.

    iyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ve de hosgeldiniz :)
      Iyi ki geldiniz, bende hemen geliyorum... Hic dusunmeden destek veririm ne demek :)
      Sevgiler

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)