5 Şubat 2015 Perşembe

SISTE DOMATESLI BALIK KOFTE





                              
                         Lezzetli, mini mini kofteler ustelik balikla hazirlanmis...


Malzemeler
  • 500 gr levrek ( ayiklanmis ve kilcigi cikarilmis )
  • 2 corba kasigi galeta unu ya da ufalanmis bayat ekmek
  • 1 corba kasigi un
  • 1 adet yumurta
  • 4-5 dal kiyilmis maydanoz
  • 2 dis sarimsak ( ince kiyilmis )
  • Tuz, kimyon
  • Kiraz domates
  • Iri dogranmis carliston ve kirmizi biber
  • Tahta cop sisler
Yapilisi
  • Temizlenmis levregi bicakla incecik kiyin. Genis bir kaba alarak icine galeta unu, yumurta, un, maydanoz, sarimsak, tuz ve kimyonu ekleyip iyice yogurun. 
  • Harctan kucuk parcalar koparin ve ceviz buyuklugunde kofteler yapin.
  • Cop sise yesil biber, balik koftesi, kirmizi, yesil biber ve domates olacak sekilde dizin. Kofteler bitene kadar ayni isleme devam edin. 
  • Izgarada veya yapismaz yuzeyli bir tavada cevirerek pisirin.
  • Yaninda tavada bir tarafini isittiginiz lavas ile servis edebilirsiniz...

AFIYET OLSUN...


            Bu arada hazir galeta unu kullanmiyorum, kalan ekmekleri firinda kizartip sonrasinda rondodan geciriyorum ve buzdolabi posetlerine koyarak buzlukta sakliyorum. Lazim oldugunda da hem elimin altinda hazir oluyor hem de kalan ekmekleri degerlendirmis oluyorum...


Tarif : Sofra dergisi


18 yorum:

  1. Tam benlik,balik sever olarak harika bir Tabak .Ellerine saglik Sinemcigim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super o zaman, bende cok seviyorum bu tur degisikliklerde damaklarimizi daha da senlendiriyor :) Tesekkurler...

      Sil
  2. Merhaba :) Ellerine sağlık nefis görünüyor karnım tok ama canım çekti :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Cok tesekkur ederim oyleyse sende yap ki burda gorundugu ile kalmasin :) Sevgiler

      Sil
  3. Kesinlikle denemeliyim öylesine yazmıyorum..Harike görünüyor ya:) Levreği çok severim genelde fırında yapardım ama bu çok farklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, yapilacak o kadar cok tarif oluyor ki bazen de denk gelmiyor Tahmin edebiliyorum :)
      Seviyorsan da eminim bu haliyle de daha cok seviceksin :) Tesekkur ederim...

      Sil
  4. Merhaba... Yaptığınız ızgara harika görünüyor. Farklı bir tarif denemek lazım balığıda severim ellerinize sağlık sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Hem hafif, hem lezzetli hem de cok besleyici mutlaka deneyin derim :) Sagolun, sevgilerimle...

      Sil
  5. bak görmezsen gelip oku dicektim yaaa. öle bi anda yazıyom. bak bunu nasıl yazdım. yolda yürürken gastecide gastede bi haber gördüm. asperger sendromu var vladimir putinde diyodu. hepsi bu. ayyyy aspergeryazcam taam didim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir basliktan bile bu tur harika hikayeler cikiyosa sana ne diyeyim ki, asil marifet orda :) Kesinlikle supersin :)

      Sil
  6. Çok beğendim mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, cok memnun oldum :) Sevgiler

      Sil
  7. Sunum ,görsellik harika .Mutlaka deneyeceğim.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Tesekkurleeer :) Afiyetler olsun, Sevgilerimle...

      Sil
  8. 40 yıl düşünsem aklıma gelmez ama görüntü süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleyse paylasmak super :) Cok tesekkurler...

      Sil
  9. vay beee hem de levrek ha levrek offff o kadar severim ki yaaa :) köftesi bulunmuş ha :)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)