13 Mart 2015 Cuma

AVOKADOLU PANCAR SALATASI






            Balsamik sirke ile lezzetine lezzet katilmis nefis, saglikli bir aperatif veya salata...

                                   Herkese neseli ve sicacik bir hafta sonu dilerim.

Malzemeler
  • 1 adet buyuk pancar
  • 1 adet avokado
  • Beyaz inek peyniri veya keci peyniri
  • Yarim limon suyu
  • Zeytinyagi
  • Balsamik sirke
  • Tuz
Yapilisi
  • Pancari yumusayana kadar haslayin. Soguduktan sonra mandolin veya bicak yardimi ile incecik kesin. Servis tabagina sira sira dizin. 
  • Avokadoyu istediginiz sekilde dograyin ve pancarlarin uzerine ekleyin.
  • Beyaz peyniri minik kupler halinde kesin ve salataya ilave edin. 
  • En son limon suyu, zeytinyagi, balsamik sirke ve tuzunu ekleyip uzerini strec filmle kapatin. Buzdolabinda 10-15 dakika dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz.

AFIYET OLSUN...


10 yorum:

  1. Görüntüsü ile cezbetti.. Ellerine sağlık...
    Sepetteki lezzetler:
    https://plus.google.com/u/0/communities/104019821176997996493

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagolun, lezzeti de harika oluyor.
      Adres icinde tesekkur ederim :)

      Sil
  2. alla alla avokado ile pancar yanyana ilginçmiş bi bakıyim ben buna. avokado nefis bişi ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pancarla bisey yapmayi dusunuyodum da avokado aklimda yoktu, sonradan aklima gelince ikisini bir arada deneyeyim dedim :) Cok da lezzetli oldu, yakistilar :)
      Tavsiye ederim ama balsamik sirke bence olmazsa olmaz Deep...

      Sil
  3. Çok güzel bir salata olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Bir Şulenin yani sulem cafeden bahsediyorum birde senin şu sağlıklı tariflerinize bayılıyorum keşke sizin kadar dikkat edebilsem yediğime içtiğime ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Sule abla kadar yapamiyorum ama arada caba gosteriyorum iste :) bazen ayari kacirsam da yakalamaya gayret ediyorum :)
      Cok tesekkur ederim, kocaman sevgiler...

      Sil
  5. Enteresan bir tarif her ikisi de farklı farklı güzel ama böyle dilim olarak pek denemiyordum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde ayri ayri hazirliyodum, ilk kez bu sekilde yaptim ve de cok guzel oldu :) Eger seviyosaniz Ozellikle balsamik sirke ile cok yakisiyolar.
      Tesekkur ederim...

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)