10 Mayıs 2016 Salı

HINDIBA YAPRAGINDA TON BALIGI SALATASI




Malzemeler
  • 1 adet beyaz hindiba
  • 1 buyuk kutu ton baligi
  • 3-4 adet kozlenmis kirmizi biber
  • 1-2 yemek kasigi kadar misir
  • 2 dal taze sogan
  • Zeytinyagi
  • Limon suyu
  • Tuz

   Yapilisi

  • Hindiba yapraklarini tek tek ayirip, yikayin ve suzun.
  • Kozlenmis biber ve taze sogani minik dograyip, suzulmus ton baligi ve misirla karistirin.
  • Zeytinyagi, limon suyu ve tuzu kucuk bir kavanozda iyice karistirip salatanin uzerine dokup harmanlayin.
  • Hazirlamis oldugunuz ton balikli karisimi servis tabagina dizdiginiz hindiba yapraklarinin genis kismina koyun.
  • Limon dilimleri ile susleyerek servis edebilirsiniz.

AFIYET VE HELAL OLSUN :)



23 yorum:

  1. ne kadar güzel , hem çok pratik hemde şık durmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Beyaz hindiba yaprağını hiç tatmadım. Doğada sık rastladığım kara hindiba yapraklarını toplayıp salata yapıyorum bazen, hoş bir tadı sahip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz hindiba da cok hafif acimtrak :) ama zeytinyagi ve limon eklenince harika oluyor. Bende kara hindiba hic tatmadim nasil acaba!!!

      Sil
  3. Hiç bilmediğim bir tarif bu ama çok güzel görünüyor. Mutlaka denemeli... Ellerine sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrusu benimki biraz uydurmaca oldu Nahidecim :) ama hem basit hem de guzel bir aperitif oluyor.
      Tesekkur ederim.

      Sil
  4. Sunum çok şık görünüyor, eminim tadı da bir o kadar lezzetlidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Evet cok lezzetli diyebilirim :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık Renklii Mutfak! Cidden şahane gözüküyor, aperatif olarak şık çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim, begendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
    2. Görüntüsü beni benden aldı zaten 😉

      Sil
  6. al işte o tavukluı avokkado salatasındaki ekrana garipçe yaklaşma hareketini yaptım yine. ne ilginç sunumlar bunlar... Evet ton balığının salatasını duyunca artık şaşırmıyorum. diğer yayınlardan alıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlisiniz yorumunuz beni gulumsetti :) Cok tesekkur ederim ilgi cekip begendirebiliyorsam cok mutlu oldum :)
      Sevgiler.

      Sil
  7. Balıkla beraber kozlenmis biber denemedim galiba. Gerçi hindiba da denemediklerim arasında. Sunum şahane olmuş. Eline sağlık canım. Tarifi de denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozlenmis biberi mutlaka denemelisin Zulalcim, bence cok yakisiyorlar :) Hindiba da degisik ve de saglikli bir salata turu. Umarim begenirsin.
      Tesekkurler ve de Sevgiler arkadasim.

      Sil
  8. Ton baligi salatasi çok severim. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende :) Umarim begendiniz.Tesekkurler, Sevgiler

      Sil
  9. Şu an işin hindiba yaprağı da ne ola diye düşünme kısmındayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir salata turu, bizde cok cok yaygin degil saniyorum. Hafif acimtrak bir tadi var. Saglik acisindan da faydalari epeyce fazla :)

      Sil
  10. Tariflerinizi çok beğendim, ellerinize sağlık :) takibe aldım, isterseniz ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) Cok tesekkur ederim :)

      Elbette sizi gormeye gelicem :)

      Sevgiler.

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)