29 Mart 2009 Pazar

BON-COEUR KURABİYELER...



Malzemeler
  • 80 gr margarin (oda sıcaklığında)
  • 1/3 çay bardağı sıvı yağ
  • yarım çay bardağı şeker
  • yarım çay bardağı yoğurt
  • yarım paket kabartma tozu
  • 2 su bardaı un
  • yarım çay bardağı pudra şekeri
  • çikolata,hindistan cevizi
  • 3 yemek kaşığı kakao
Yapılışı
  1. Önce margarin, sıvı yağ, yoğurt, şeker, pudra şekerini bir kapta birleştirip yoğurun.
  2. Hazırladığınız karışıma eleyerek un ve kabartma tozunu ilave edin. Hamurun yarısını ayırıp,bir kısmına kakao ekleyerek yoğurun.
  3. Şekil vermek için ben kalpli şekil kullandım. Hamuru çok ince açtım çünkü üst üste koyunca güzel durmayacağını düşündüm.
  4. Kakaosuz hazırladığım kurabiyelerin üstüne önce yumurta sarısı sürerek,hindistan cevizi serptim ve 165 derece fırında 12 dk pişirdim. Kakolu olan kurabiyeleri de direk fırına attım.
  5. Fırından çıkardıktan sonra benmari usulü erittiğim çikolatadan sürdüm ve hindistan cevizine bulayıp birleştirdim.
içine kakao koymadan, marmelat sürerek de yapabilirsiniz. Öyle de çok güzel olacağından eminim.

Not: mikro dalga fırınınız varsa çikolatayı bir kabın içine koyun,çok az da süt ekleyin. 20 saniyede size benmari usulü eritilmiş çikolata hazır...:)

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)