12 Ocak 2010 Salı

PAÇANGA BÖREĞİ...


Malzemeler
  • 4–5 adet yufka

  • 1 çay bardağı süt ya da yoğurt

  • 1 çay bardağı sıvı yağ

  • Pastırma

  • Kaşar peyniri

  • 2 adet sivri biber
  • 2 tane domates

  • 1 küçük havuç
Yapılışı
  1. Yufkaları tezgaha açın ve üçgen şekilde kesin. ( istediğiniz büyüklükte parçalara ayırın )

  2. Domatesi, biberi ve havucu küp küp doğrayın. Ardından pastırmayı istedğiniz ebatlarda doğrayın. ( ben ince ince dilimledim )

  3. İsteğinize bağlı baharat ilave edin. Ben kırmızı biber, karabiber ve kekik atarak bütün malzemeyi karıştırdım.

  4. Ayrı bir kapta sütü ve yağı karıştırın.

  5. Yufkaların her tarafına sütlü karışımdan sürün ve istediğiniz miktarda pastırmalı karışımdan koyun. Sigara böreği sarar gibi sarın.

  6. İsteğe göre önce yumurtaya sonra galeta ununa buladıktan sonra kızartabilirsiniz ya da üzerine yumurta sarısı sürdükten sonra fırına da atabilirsiniz. Ben direkt yağda kızarttım.
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)