27 Şubat 2015 Cuma

AVOKADO SALSA




                         
                                Saglik dolu bir salata ile mutlu hafta sonlari dilerim :)

Malzemeler
  • 2 adet olgun avokado
  • 1 adet limon suyu
  • 1 adet kucuk kirmizi sogan
  • 10 adet kiraz domates
  • 1 adet kirmizi kapya biber
  • Yarim demet maydanoz
  • 1 adet lime ( yesil misket limonu )
  • Tuz
  • Zeytinyag
Yapilisi
  • Avokadolari kup kup dograyin ve genis bir kaseye aldiginiz limon suyunun icine atarak ezmeden karistirin.
  • Kirmizi biberi temizleyip, minik kupler halinde kesin. Kiraz domatesleri ikiye bolun. Hepsini avokadoya ilave edin. 
  • Kirmizi sogani da piyazlik dograyin, ovarak salataya katin.
  • Bir adet misket limonun kabugunu rendeleyin ve dogranmis maydanoz ile salatanin icerisine ekleyin.
  • En son zeytinyag ve tuz ilavesi ile salatayi hafifce karistirin.

AFIYET OLSUN...

             Tarifin orjinalinde chili biberi ve baharat olarak da karabiber kullanilmisti, ben tercih etmedim. 


Tarif : Turkmax Gurme


8 yorum:

  1. Salata nefis görünüyor.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) Cok tesekkur ederim, hic kacirirmiyim hemen katildim :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Selamlarrrrr
    İzmir Leydisi'nde gördüm geldim ben de!
    Bayılırım mutfağa dair şeylerin paylaşıldığı bloglaraaaa! Bakma fırsatımın olduğu bir iki paylaşım da cidden iştahımı açtı ohhh missss :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniiiizz :)
      Begenmenize cok sevindim, cok tesekkurler..
      Benden de Sevgiler :)

      Sil
  4. vay beeeee eline sağlık bunu da yaparım. dünkü yemekli öykümü oku amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhhh.... seker bal olsun Deep :)

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)