25 Mayıs 2016 Çarşamba

KULUP SANDVIC




Malzemeler
  • Tost Ekmegi
  • Domates
  • Salatalik
  • Gobek Salata
  • Kasar Peyniri
  • Kirmizi Sogan
  • Mayonez 
  • Hardal

Yapilisi
  • Domatesi, salataligi, kasar peyniri ve kirmizi sogani ince ince dilimleyin.
  • Birkac parca gobek salatadan yikayip kurulayin.
  • Hardal ve mayonezden bire bir olcu alarak kucuk bir kasede karistirin. Ekmeklerin bir yuzune bu karisimdan surun.
  • Dilimlediginiz malzemeleri esit miktarda tost ekmeklerinin icine paylastirin ve ust uste koyun. Tam ortasina bir dilim tost ekmegi ekleyerek kat sayisini arttirin.
  • En son sandvici ucgen sekilde keserek ikiye bolun.  Uzun kurdanlar kullanarak hos sunumlar yapabilirsiniz.

AFIYET VE DE HELAL OLSUN :)



35 yorum:

  1. Nefissssss, kepek ekmeği ile yapılırsa daha mı sağlıklı olur sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Tabi ki, kepek ekmegi veya tam tahilli ekmekler kalorisini de dusurucektir.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş sandviçler.. Ama sanırım kendim için soğansızını hazırlamalıyım.. Her ne kadar çok faydalı olduğunu bilsem de soğanı çiğ olarak tüketemiyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasil yiyebiliyorsan veya nasil tercih edersen Nahidecim tabi bazilarimiza cig sogan dokunabiliyor da. Sizin icin en guzelini hazirlayacagindan eminim arkadasim :) Simdiden afiyetler olsun, tesekkurler :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Tam atıştırmalık çok severim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık tam benlik nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Göbek salatanın, hardalın alternatifi var mı?
    ve yine baya iştah aça bir yayın. eline sağlık
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gobek salata yerine kivircik salata da olur veya marul da olabilir. Yalniz hardal yerine maalesef alternatif sunamicam :( Sadece mayonez kullanabilirsin. Amac ekmegi nemlendirmek eger bu sekilde yaparsan sandvic cok daha lezzetli oluyor. Ya da mayonez de istemezsen krem peynir turu de kullanilabilir.
      Umarim yardimci olabildim.

      Guzel yorumlarin ve temennin icin cok tesekkurler :)

      Sil
  6. ay muhteşem ve harika :-))

    YanıtlaSil
  7. Böyle şeylerin hastasıyım hemen bir atımlık ama kürdan vs süsleyemem sanırım, biraz hötöhöt tip olduğumdan yapar yapmaz ağzıma tıkıştırırım. Senin sunum pek şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sekersin :) Bende ac oldugumda gozum birsey gormez sunum filan hak getire :) Pratik lezzetler ile mideler senlensin :)
      Tesekkur ederim...

      Sil
  8. Sandviç kültürüm yok benim nedense. Bu da güzel bir tarif. Görüyorum bazen Ton balıklı, kırmızı soğanlı, soslu sandviçler.. Yapması, görüntüsü hep çok güzel ancak yapıp yiyim moduna geçemedim henüz.
    Ama bu en sade ve lezzetli tariflerden, yaparsam bundan başlarım artık :)
    Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalirsa hemen yapip yeme moduna gec Senaycim cunku hem pratik hem de evde ne varsa zevkine gore icine ekleyebilirsin. Ayrica da cok hafif :)
      Tesekkurler Senaycim, Sevgiler.

      Sil
    2. Senaycim bu arada butun yayinlarima tek tek yorum birakmissin. Cok incesin, cok tesekkur ederim :)

      Sil
  9. Sandviçler tam atıştırmalık olmuş. Göbek salatanin hastasıyımdır. :) Sunum da harika. Ellerine sağlık canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim Zulalcim :) Ben bazen yanina firinda patates yaparak aksam yemegi haline de getiriyorum :)
      Tesekkurler canim.

      Sil
  10. hazır yedim sanki bundan. yapılmaz mı iyi tarif sağoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir Deep, artik hazir sandvicler cok revacta cesit cesit oldugunu gormustum :)
      Rica ederim :)

      Sil
  11. Enfess diyorum şuan gece ayakta olduğum için tost, sandiviç artık ne bulursam yapıp yiyorum :)) Bunu da görünce direk ımmm dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleyse harika bir alternatif Gozdecim :) Afiyetler olsun :)

      Sil
  12. Cok tesekkur ederim :) Ayrica bloguma hosgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  13. mayoneze ballı hardal karışırınca da güzel oluyor Renklii mutfak, sevdiğim sandviç türündendir ;) Ellerine sağlık ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin super oneri oldu Korecim, soslari cok severim :) Denerim :) Onerin icin tesekkurler :)

      Sil
    2. Hatta renkli mutfak bunun pasta halini gördüm biliyor musun, çok şıktı, bir gün deneyeceğim inşallah 😉

      Sil
    3. Evet evet bende gordum harika gorunuyordu :) Bende sayende denerim Korecim :)

      Sil
  14. Hem hafif hem leziz ellerinize sağlık:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takipteyim bende beklerim, sevgilerle!:)
    https://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz, sefalar getirdiniz :) Cok tesekkurler.
      Bende mutlaka gelicem, gorusmek uzere :)

      Sil
  15. Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  16. yıllar önce uçakta yemiştim bayılmıştım ellerine sağlık bu da eminim harika olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, eksik olmayin :)
      Sevgiler

      Sil

Yorumlarinizi her zaman beklerim, benim icin cok degerliler... Ayrica her turlu elestiri ve onerilerinize acigim. Simdiden cok tesekkur ederim :)